Facilitace/Mediace

 

Co je facilitace / mediace?

Způsob řešení problémů (facilitace) a sporů (mediace).

Facilitace
  • dovedení složité komunikace a nedorozumnění k cíli
  • facilitátor konstruktivně a aktivně zapojuje všechny účastníky ke společné diskusi
  • zaměřuje se na průběh, ne na výsledek
Mediace
  • řešení konfliktů a usnadnění komunikace za pomoci prostředníka
  • do procesu sporu mediátor aktivně zapojuje všechny strany a svým nezávislým přístupem směřuje diskusi k dosažení řešení akceptované všemi stranami
  • nezávislý, nezainteresovaný žádné straně sporu

Zaměření:

Vedení porad ve firmách

Facilitace a mediace obtížných rozhovorů, opakujících se konfliktních situací

Nalezení optimální komunikační cesty z obtížných debat a sporů.

Facilitace týmů a skupin

Facilitace na týmových akcích

Tým profesionálů:

Alexandra Knoblochová

Již 15 let se věnuji práci s lidmi v různých oblastech Human Resources. Jako kouč a facilitátor využívám systemickou metodu koučování, která pracuje s maximálním potenciálem klienta, podporuje ho v jeho myšlenkách a nápadech a podněcuje mozek k novým, inspirativním řešením, které mu pomohou řešit obtížné situace v jeho životě. Vše je podpořeno jasnou strukturou, transparentním procesem a jasnými měřitelnými výsledky. Firmám pomáhám s definicí a realizací HR oblastí, vzdělávám zaměstnance a koučuji jejich talenty. Práce s lidmi mě nesmírně naplňuje a vidím v ní, společně se svou rodinou, smysl mého života.

Kateřina Suchánková

Mám mnohaleté zkušenosti jak z oblasti lidských zdrojů, tak s marketingem nebo se samotným zakládáním a rozjezdem menší firmy. Řídila jsem týmy, konzultovala, mentorovala, měla na starosti vzdělávání a rozvoj v organizacích, hodnocení a odměňování zaměstnanců, recruitment, HR marketing, starala se o HR blog, tvořila nespočet workshopů, které jsem následně i facilitovala.  Nyní se zabývám hlavně oblastmi v HR. Na práci s lidmi mě nesmírně baví poznávat, že každý je jiný, každý má své určité kvality, temperament, charakteristiky, které musím umět najít, pochopit a učit se s nimi taky tak nakládat. Je to pro mne zábava

Pavel Petrásek

Zabývám se konzultační činností pro lokální i globální  společnosti, věnuji se také práci v mém ústavu: Institutu výchovy a vzdělávání jehož jsem spoluzakladatel.

Svojí profesní kariéru již během studia na ČVUT, v reklamních agenturách jsem připravoval kampaně a workshopy pro klienty agentury BBDO, Young @Rubicam.

V  Plzeňském Prazdroji jsem odpovídal za značku PP, následně jsem pracoval jako brand manažer v SABMiller – Šariš na Slovensku.

Řadu let jsem působil v manažerských funkcích v nadnárodních společnostech MSI cukrovinky a BIP Poland ve kterých jsem měl na starosti řízení poboček ve východní Evropě.

Lucie Brichová

Jsem vystudovaný ekonom a žurnalista, od roku 1996 se aktivně věnuji reklamě a marketingu. V reklamních agenturách (Young & Rubicam, Leo Burnett)  i nadnárodních společnostech (Vodafone, Česká pojišťovna, LMC) jsem vytvářela strategie značek a jejich komunikace.

Své nadšení pro budování brandu a vytváření pozitivní zákaznícké i zaměstnanecké zkušenosti se značkou jsem sdílela i se svými studenty na přednáškách VŠE. Budovala a řídila jsem menší i velké týmy, pomáhala definovat firemní hodnoty a zajišťovala jejich implementaci ve společnostech: Podporovala jsem zaměstnance při hledání jejich cesty jak žít značkou. Nadšeně spolupracuji při budování motivovaných týmů, v nichž je možné jedinečnost a individualitu využít k inspiraci, osobnímu růstu i rozvoji firmy

¨Když nepracuji, věnuji se svým dětem a knihám.

Lenka Čápová

„V jednoduchosti je krása“ – toto je moje životní krédo, kterým se řídím jak v pracovním, tak i soukromém životě. Jsem člověk z praxe. Své zkušenosti jsem získala na projektech nejen v České republice, ale i v zahraničí. Mojí specializací je programový a projektový management, vedení a motivace týmů a facilitace změn ve službách a v IT. Zákazník je pro mě vždy na první místě a tak sleduji a aktivně se účastním projektů zlepšující zákaznickou zkušenost. Předávám své zkušenosti a dovednosti dál i jako školitel.

Ondřej Slapnička

Vystudoval Pražskou konzervatoř, nekonečná kreativita, zábava a talent rozproudit jakoukoliv skupinu ho přivedl k tématům moderování, facilitace a koučování.

Poté založil úspěšný Start-up -kde vyráběl eco síťové tašky, které se vyváží do USA, Austrálie, Iráku a dalších zajímavých destinací. Spojuje nespojitelné a má výsledky :o)

Moto:

„Neustálá inovace, je jediný způsob, jak se udržet ve hře…“

Kateřina Kudlíková

Vystudovala FFUK, obor pedagogika a doplňkově psychologie. Spolupracovala s DAMU na projektu výchovného divadla a sama divadlo hrála. Zabývala se studiem komunikace, zejména té neverbální.  Celý profesní život se věnovala práci s lidmi. V nadnárodní společnosti pracovala jako lektorka měkkých dovedností, manažerka vzdělávání a personální manažerka. Má zkušenosti s koučováním, vedením týmů, lektorováním, stavbě školení a revizi personálních procesů.  Ve volných chvílích se věnovala cvičení s obézními dětmi, trénovala spinning a psala povídky. V současné době si užívá rodičovskou dovolenou. A aby nevyšla ze cviku, melouchaří na různých personálních projektech, píše blog a cvičí jógu

Monika Karásková

když jsem po první mateřské dovolené začala pomáhat mému otci v jeho obchodní firmě, říkala jsem si, proč si proboha vybral zastoupení nějaké turecké firmy. Kdo se s lidmi z tak vzdálené kultury dorozumí a porozumí jim? Byla jsem to já! A tak mě moje slabost pro jiné světy přivedla až do jejich istanbulské kanceláře. Jako marketingový pracovník a mediátor jsem mezi kolegy z Turecka, Německa, Maďarska, Ruska, Kanady i odjinud ráda zůstala až do své druhé mateřské dovolené. Dneska už jsou mému mladšímu dítěti, dceři Olivce, bezmála dva roky a já ve své vlastní firmě pomáhám lidem dorozumět se navzájem mezi sebou. Za své vlastní zkušenosti vím, že začít musíme u sebe. Chceme-li porozumět ostatním, musíme nejdřív rozumět sami sobě. Abychom mohli okolí, rodině, firmě, či společnosti srozumitelně sdělit to, co chceme a potřebujeme, musíme to sami skutečně vědět. Věřte mi, to je základní princip vztahu, který funguje kdekoliv na světě.

Adéla a Honza Prokopovi/ kreativní řešení týmových akcí

Jsme lidé jako Vy.
Děláme to, co nás baví a rádi si hrajeme.
Tvoříme hlavou i srdcem.

Specializujeme se na kompletní realizace firemních a společenských akcí s důrazem na tématické programy.

Náš cíl je zprostředkovat Vám příjemné a neopakovatelné chvíle, umožnit Vám odpoutat se od každodenního spěchu a zažít něco nového.

Naším posláním je nejen vymýšlet poutavé příběhy pro Vaše akce, hledat nové souvislosti s firemní kulturou, ale i plánovat a realizovat akci do posledního detailu.

Jasný cíl a adekvátně zvolené prostředky jsou základem každé úspěšné akce

Originalita – kreativita a jedinečnost jsou pilířem všech programů

Kvalita – naše služby předčí Vaše očekávání

Profesionalita – naše zkušenosti jsou cestou k Vaší spokojenosti

Flexibilita – jsme otevřeni všem Vašim podnětům…

Cena :

Cena: 2.700 Kč /hodinová sazba

Dopoledne Praha 16.500 Kč

Dopoledne mimo Praha 19.000 Kč

Celý den Praha 30 000 Kč

Celý den mimo Praha 35 000 Kč